2017 m. spalio 16 d., pirmadienis

Kodėl šis įrašas be nuotraukų?

Pakalbėkime apie stilių. Aš visada žavėjausi žmonėmis, kurie turi įgimtą stiliaus jausmą. Kuriems nereikia pasidėjus prieš akis žurnalo nuotrauką kopijuoti ir vistiek atrodo, kad kažkas labai labai ne taip. Galbūt todėl, kad iš esmės stilius yra šis tas daugiau, nei gera akis, stilingai gyventi reikia kur kas platesnio supratimo ir, kaip ir kiekvienam dalykui - nemažų pastangų bei investicijų. Kalbu ne tik apie gebėjimą gražiai apsirengti ir derinti, tačiau ir apie interjerą, gyvenimo būdą, netgi mąstyseną.

Dažnai žiūriu nuotraukas Instagrame ar Pintereste ir viskas atrodo savaime suprantama. Taigi telefoną padedi čia, kažkur į kampą numeti tušą, kvepalų buteliuką, kokį pūkuotą burbulą, fashion knygą (gali būti Vogue žurnalas, kažkas susiję su Chanel, Dior ar dabar madingas Kinfolk), į puodelį įpili kavos ir fotografuoji. Tada pažiūri į nuotraukas, atsisėdi ir verki, nes to dar niekada nebuvai mačiusi. Pasirodo, tavo balta staltiesė su mėlynu kraštu neišlyginta, tušo įpakavimas apsitrynęs, pūkuotas burbulas apsipūkavęs kitais pūkais, o ta viena iš viršaus šviečianti 50 W lempa apšvietimo atžvilgiu yra tas pats, kas fotkinti tamsoje įjungus televizorių. Su Nokia 3310 (apskritai, jis turi kamerą?).

Turiu draugę, kurios stiliaus jausmas yra fantastiškas nuo jos kuriamų papuošalų iki virtuvinių indelių. Kartą kalbėjome apie tvarką ir tvarkymąsi namuose. Ji sako - nusipirk dėžių, sudėk į jas smulkius daiktus, namuose atsiras vietos. Prieskonius tvarkingai supilstyk į atskirus indelius,taip lengviau rasi ko reikia, neišpilsi ir atrodys tvarkingai. Ok, aš taip ir padariau. Bet, žinote, dar reikia sugalvoti, kur tuos indelius padėti ir kur pastatyti dėžes, kad viskas atrodytų gerai ir būtų praktiška. Iš serijos, turiu gražių daiktų, bet nežinau, ką su jais daryti. Ar man vienai taip?

Instagrame vis matau blogerių nuotraukas, kurios ten neturėtų būti. Tiesą pasakius, neturėtų būti ir mano nuotraukų. Aš vis badau pirštais į nekokybiškas ir pigiai sustiliuotas nuotraukas, o vakare būtinai pati įkeliu tokią. Aš turiu jau šimtą temų blogo įrašams, noriu aptarti savo plaukus bei priemones, kurias naudoju, noriu aprašyti savo patirtį mokantis dažytis, noriu parodyti nagų lakus, kurie yra abosliučiai tobuli ar pasidalinti nuomone apie mano mėgstamiausią lietuviškąją Vivi produkciją. Bet negaliu dėti nuotraukų, kai matau, kokių tobulų jų yra ir kokia daugybė!

Šįryt (dar lovoje) benaršydama po Pinterestą pamačiau štai ką: "If the plan doesn't work change the plan, not the goal". Taigi mano planas yra mokslas. Taip, skaityti, rašyti visur ir visada, mokytis italų kalbą, nuolat tobulinti anglų kalbą, vis prisiminti gramatikos taisykles, gilintis į istoriją, bet Jūs žinote, kad visgi aš ne apie tai. Išmoksiu dėlioti, matyti detales ir fotografuoti. Matyti spalvas, atspalvius, ištaikyti momentą ir padaryti geriausią kadrą, kokį galiu aš. Dirbsiu iki to laiko, kol pati grožėsiuosi savo nuotraukomis taip, kaip grožiuosi, tarkim, šia  arba šia Lietuvos blogere ir jų papyškinimais. Jos nerealios, žinoma, yra begalė kitų!

Kodėl? Nes man, kaip ir Jums, patinka gražūs dalykai. Jie įkvepia, motyvuoja ir stumia į priekį.

Tai ką, pirmyn kokybės link?..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Kokią kavą gerti Balyje?

Mes visi turim savo svajonių miestus, šalis, salas, netgi žemynus. Kai pagaliau pasiseka juos aplankyti, norisi ten grįžti dar ir dar....